Världens goaste

Vet inte vad det är med mej, men fick huvudvärk idag igen! Började sådär smått som bara sakta men säkert blev värre... Efter skolan så löt jag lägga mej en stund, så det skulle gå över. Trots att min älskling är här. Men han väckte mej efter någon timme och då hade han gjort pizza! Så söt! :')

Så den har vi mumsat upp nu. Ska ringa några samtal strax och sedan blir det mys resten utav kvällen, göööött!
Imorgon är det sista skoldagen, för på fredag är det studiedag. Och då... Då bär det av till Oslo! Ska bli så kul, längtat så mycket. :) Det är min 18-års present till Anton ifrån mej, men vi har inte kunnat resa iväg tills nu. Men det är ju bara bra, då har vi haft detta att se fram emot, + att det är så mysigt där på hösten. :) Så det blir hotell för oss hela helgen, ska bli så underbart♥


Jag älskar dej.


♥! Haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0