Sista dagen

Nu börjar även denna resa gå mot sitt slut...
Vet inte riktigt vad jag känner inför det. Vill stanna kvar, men även åka hem. Ska bli skönt att sova i sin egen säng och fortsätta på sitt eget liv, men även tråkigt med att sätta igång med alla sysslor + skola... Väl det man kommer sakna här, att bli bortskämd och göra vad man vill.

Men dom senaste dagarna har vi bara badat, solat och umgåtts. Och som vanligt på kvällarna gått ut och ätit och shoppat. Försäljarna här är verkligen på, och igår skulle jag köpa en speciell grej och kunde inte motstå att vara på själv. Brukar be pappa handla åt mej för han vågar pruta bättre än mej, men denna gången så var jag tvungen att testa själv! Och resultatet? Ja, jag kan säga att jag är väldigt nöjd. ;)

Har bara visat semesterbilder för er, inga speciella. Men jag har allt tagit speciella bilder ska ni veta, men dom kan jag inte visa än. Vissa ska jag ju ställa ut och då vill jag inte visa något i förväg. Det är ju som att tjuvsmaka en tårta ungefär...

Och idag då? Vi ska ta en buss till flygplatsen som går tjugo i åtta och planet lyfter 1 på natten. Är framme i Oslo innan 4 och då blir det att åka direkt hem till skogen. Sova lite, sedan iväg mot Karlstad igen. Blir mycket resande för mej idag och imorgon men tjaaa.. Det börjar man ju bli van vid. :)

Idag så orkar jag inte sola eller bada, så jag kommer spendera dom sista timmarna här med plugg. Måste ju hänga med i skolan och nu försöker jag ta tag i matten... Tro mej, jag är nära till tårar men jag försöker ändå! Lite trist att spendera sista dagen såhär, men jag känner mej nöjd. Behöver inte göra något mer än det jag gjort, min resa känns fulländad. :)


Min solbränna! Lite brunare nu eftersom bilden är ett par dagar gammal.
Jag ville bli lite brun, men inte såhär mycket... Jag som redan är brun. :( Har liksom bara badat, gått i solen. Inte solat sådär intensivt men ja, det ser ju ut så! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0