Renässans målningarna

Berättade ju tidigare i år, innan vi slutade skolan, att det sista vi skulle göra i ettan var att måla så som de gjorde under renässsansen. Det vill säga, måla i många olika lager. Det var tidskrävande, men tillslut blev även jag klar med min målning. Tror detta vi kommer ha mest nytta av, i alla fall av allt vi lärde oss i ettan haha! Men vet att många tyckte det var roligt och jag uppskattade ju det också, även fast jag inte gillar att måla eller är så hajj på det...
Ser ni vem det är? ;)
Moa målade denna i alla fall, så sjukt duktig! Precis så som jag ville ha det. :)
Jag målade av Mimmi. Är rätt nöjd över bilden, fan bra för att vara jag. Med tanke på att jag lätt tappar koncentration och intresse när man sysslar med samma sätt av målning i flera timmar...



Kommentarer
Postat av: julie

Gud va snygg Nadia :) nu kan du snart måla av mig och hästen :D haha <3

2011-09-08 @ 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0