Hurry hurry curry

Bilder ifrån gårkvällen!
Käkade mat på en fullproppad restaurang och jag beställde en underbar kyckling filé som bara smälte i munnen, yummm. Umgåtts med min faster så mycket som möjligt, hon följde med oss ut igår och det var jätteroligt.

Idag så har vi legat vid stranden, lääääänge. Brorsan och mamma besökte ett vattenland, så vi andra var ensamma. Men det gick bra, tiden bara rann iväg! Vi blev mosade av dom stora och starka vågorna och blev rejält skrubbade av den korniga/steniga sanden. Så nu svider det i huden, men även det är härligt. :)

Internet är mycket bättre idag, helt okej faktiskt! Gött det. Nu blir det in i duschen och förbereda sej inför ännu en kväll ute på stan. Varit molnigt och lite svalare idag, så det är redan behagligt ute så vi sticker nog ut tidigare idag än igår. Skönt!

Ska försöka ta lite bilder på själva staden & människorna idag. Dumt av mej som låtit kameran vila när vi sett så mycket ny kultur, ska skärpa mej idag!





Faster, madre och jag på restaurangen igår


Min fina faster!



Haha, min sötnos till lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0