Fuck apple, mac.

Hej!
Ville bara tala om att jag lever. All tid rinner ifrån mej och jag önskar att jag hade tid åt allt, tyvärr är det ju inte så.

Men har i alla fall tagit vara på den sista tiden här i Sverige med mina nära&kära innan jag sticker iväg igen, denna gången till Turkiet. Mycket i skolan som ska göras innan man får ledigt, samtidigt som man sakta men säkert börjar få tillbaka sin "skol rytm". Imorgon ska jag lämna in min ledighetsansökan men även en lapp angående bytet om det individuella valet. Så lämnar in allt nu innan jag sticker, så får det godkännas medan jag är borta.

Nu i skolan håller vi mycket på med att förbereda inför "Kulturnatten" som äger rum snart. Vi bildare får vara med och ställa ut våra grejor på biblioteket här i Karlstad. Jag ska ställa ut några foton, men eftersom detta sätts igång på riktigt nästa vecka, då jag är i Turkiet, så ska mitt projekt påbörjas där. Så mina foton får bli foton jag tagit i Turkiet, och det ska bli kul! Då får jag något att syssla med där nere, men det blir en utmaning förstås. Vi har fått ett tema att följa och vi får se hur lätt det blir att följa det i ett annat land. Men jag ser fram emot detta och ser detta som en bra utmaning att klara!

Bilderna kommer gå i stil med något som det här:



Mer än så kan jag inte säga.

Angående min rubrik så är det bara så att skolans förbannade macdatorer är helt uppfuckade. Fyfan säger jag bara, krånglat MER ÄN EN TIMME att bara ladda upp bilden ovanför. Det gick inte på dom jävla macdatorerna, så jag fick gå till biblioteket här på skolan och ladda upp den på en jävla plåtpurk. Då fan gick det! PC<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0