Foto hela dagen

Är tillbaka i karlstad nu!
Vi var hemma ca 09:30 igår i skogen och då fick man sätta igång att duscha, packa om och förbereda sej för att åka hit igen. Tror vi blev matförgiftade i Turkiet för när vi väl va hemma blev jag otroligt magsjuk, men som tur är så spydde jag (mysig info haha) innan jag åkte iväg till Karlstad så mår helt okej nu. Mamma & pappa mår också dåligt, bara lillebror som klarat sej. Usch!

Idag så har vi bara digitalt skapande/foto A. Vi skulle haft engelska B också men den lektionen får vi ha foto på istället och det är ju bra! Till torsdag måste allt vara klart inför utställningen, och jag har suttit med mina bilder hela dagen idag. Och jag är nöjd med resultatet. :) Bra för att vara något jag bara tog i turkland!

Förhoppningsvis så slutar vi tidigt, skulle behöva det... Min kropp har sagt ifrån nu efter allt resande och den är i total obalans. Stolt över mej själv som orkade åka hit igår och sedan gå på skolan idag. Vårat flyg va förresten försenat en timme, sedan i Oslo så tog det jättelänge att få väskorna, hitta bilen, osv... Så resan hem igår va en jäkla mardröm! Men men, nu är jag här så ska se till att ta det lugnt denna vecka. Blir att sitta hemma i lägenheten och plugga ikapp, fixa lite ärenden osv...





2 bilder ifrån Turkiet, som kunde vara utställningsmaterial. Men nu har jag 2 andra, mer bearbetade bilder jag ska ställa ut istället. Kommer visa dom här när utställningen ägt rum! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0