Leva fullt ut

Låter bloggen lida ett tag nu, så jag kan tänka på mej själv i förstahand. Sett till att umgås med mina nära&kära denna veckan, särskilt mina underbara & fina vänner, det har behövts♥
Stannar kvar i Karlstad denna helgen också, för mer kvalitetstid. Det hjälper så mycket, nu när jag bara varit insatt i skolan och inte kunna tänka på något annat. Har fortfarande kvar att göra, men så att mitt sinne inte ska paja måste jag bara bryta lite ifrån skolan. Terminen har nyss börjat, så varför försöka prestera så mycket om man egentligen inte kan, av personliga skäl? Insett nu att det är bäst att ta det lite lugnare, sätta det viktigaste först, för jag har tid för skolan senare.
Kommer tillbaka snart, ska beställa nytt objektiv till veckan! Då lär ju min inspiration vara på topp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0