Frusen

Haft en rätt så mysig dag trots att jag varit så trött!
Skolan gick snabbt, trots att vi hade mer naturkunskap. Men när skolan var slut drog jag och Rebecka till stan, och jag började leta halsduk. Min fina vita tubhalsduk försvann på skolan idag, och det blåste så så jag var tvungen att köpa mej en ny. Fick bli en mer höstigare i en lila/röd nyans, gillar den skarpt! :)

Rebecka skulle slinga sej vid 17 så då kom Mimmi och vi gick runt istället och börja leta födelsedagspresent till Emma. Hittade en klockren present till henne, så jag är nöjd! När Rebecka var klar hos frisören så blev fikan vi tänkte ta en tur till bk istället, haha. Men vi var ju så hungriga, för det tog längre tid för Rebecka än väntat. Hon blev jättesnygg i håret, men synd att hon själv inte blev nöjd. :( Andra gången samma frisörsalong gjort henne missnöjd, sånt är ju tråkigt.

Nu blir det att plugga matte, fast vet inte om det behövs? På vårat schema står det att vi ska vara på Karlstad CCC imorgon och lyssna på något, och då missar vi matten. Men inga av lärarna har sagt något, så vad ska man göra? Haha, förvirrad delux...


Usch vad kyligt det blir nu när solen väl gått ned! Kändes som minusgrader i luften förut, och skinnjackan som annars duger frös jag som satan i. Tur att jag hade min halsduk att gosa i ikväll, annars hade jag blivit en ispinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0