Elle

Idag blev jag körd till Karlstad av mina snälla föräldrar, gött!
Vi passade även på att hälsa på min kusin som fick barn för ca 2 månader sen. :) inte haft tid att hälsa på, men hon var jättesöt! Mitt första kusinbarn, så det var roligt. :D

Nu sitter jag i lägenheten framför tv:n. Inte haft någon på länge, har inte tyckt det är värt att skaffa någon ny nu när jag snart ska byta lägenhet, men det dröjer med det och nu var jag på smärtgränsen. Blir lite jobbigt tillslut att sitta i en stor lägenhet utan tv, men nu har jag fått en tillfälligt. :) Känns bra!

Blir tidigt i säng för har ingen sovmorgon imorgon... Vi ska ha skolfoto halv 9 och jag börjar annars vid 12, men nu måste jag upp tidigt för vi ska fotas först av alla på Sundsta. Lite surt, men vi ska ha ett tema så det ska bli spännande! Får se nu hur många som engagerar sej och kommer ihåg, och var man tar vägen efteråt när första lektionen börjar 2 ½ timme senare... Men men, det löser sej!



Fick bli halvdana mobilbilder, eftersom jag glömde minneskortet till kameran i datorn, som låg längst ned i väskan... Och kunde inte ha blixten på i mobilen, för hade för lite batteri till det. Dagens teknik asså! Hah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med och tävla om en Anti eyes rings creme! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-anti-eyes-rings-creme.html



2011-10-10 @ 16:01:27
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/
Postat av: johanna

fin header du har!!:o:)

2011-10-10 @ 18:26:51
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0