St. Andrews bildbomb



Idag var vi i St. Andrews!

Som jag skrev igår så skulle vi bada idag, och det gjorde vi i några timmar. Manuel var på dagis som han är på 2 dagar i veckan, så det var bara jag & Marim idag igen. Efter badet lunchade vi med hans föräldrar på deras jobb, sedan drog vi på promenad längst stranden. Det var fint, men kallt. I alla fall så gick vi vidare mot den gamla katedralen och kollade på alla gravar. Martim tyckte det va intressant och veta vilka namn det stod på gravstenarna, så vi gick runt och kollade in måååånga gravstenar och många namn. Men det var ju intressant. :)
Martim ville egentligen inte gå upp till St. Andrews, men fick med honom för lovade honom att köpa honom en cupcake om han visade mej katedralen. Så han hängde med! Vi gick till ett ur gulligt café som sålde massor utav olika bakelser, jättemånga olika cupcakes! Och det var himmelskt goda. Efter att vi fikat så drog vi tillbaka dit föräldrarna jobbade och pappan körde oss till en annan strand. Blev fina bilder där, men dom kommer en annan dag. Videon har jag tyvärr inte hunnit fixa, kom hem sent och haft otrolig huvudvärk idag så slocknade en stund när jag kom hem igen. Men orkat redigera några bilder ifrån idag i alla fall. :)
Imorgon blir det att åka till Dundee, Manuel behöver nya skor. Ska bli kul att kolla in gallerian där, har inte sett den än. :)
Haha, detta inlägg tog typ över 1 timme att göra.. Min älskling som hållt mej sysselsatt genom att vara social, men det har jag inget emot! Bara en vecka kvar nu..




















Bilden ovan var jag tvungen till att redigera annorlunda än de andra... Jag menar, titta! Säckpipor och skottsrutigt på samma gång, häftigt ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt jobbigt flimmer på bilderna, bara fel, sista var fet dock

2011-07-21 @ 01:27:35
Postat av: Nadia Paziraei

Sv Anonym: Det heter bokeh. Jag redigerar mina bilder annorlunda, det är INTE fel när jag fixar dom efter hur jag är. Detta är MIN blogg, här lägger jag upp bilder precis HUR JAG VILL ha dem. Och kommentera med namn om du ens ska våga ge mej kritik.

Like it or leave it!

2011-07-21 @ 14:48:29
URL: http://monroeville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0