Nu kalas, sedan mot Rosie's

Över en dag och en natt har nu Martim blivit frisk!

Det är kalas för hans kompis Elliot idag, så vi ska strax åka dit. Härligt att se Martim så mycket piggare nu, hoppas det håller i sej! Vill ju inte att någon ska vara sjuk under den tiden jag är här.
Efter det så blir det direkt till Rosie, där blir det middag med en del folk och massa musik (som jag skrev inatt).
Hoppas på en lika trevlig kväll som igår, hoppas jag överlever kalaset med alla barn också, haha.. :)
Rosie bor så himla mysigt...!

Kommentarer
Postat av: matilda :)

Hej, du är rätt bra på blogg designer eller hur? :)

Isf kanske du skulle vilja hjälpa mig med en ? :)

För din blogg är grymt fiin ! :)

2011-07-24 @ 12:50:33
URL: http://matildautanh.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0