Lång dag

Är helt slut nu, denna dag har varit lite mer jobbig även fast vi tog det lugnt idag.

Vi åkte till St. Andrews på morgonen men det var så dåligt väder så jag & Martim åkte hem igen. Det var meningen att vi skulle bada i ett badhus där men jag glömde min bikini hemma, och man fick tydligen inte gå in där om man inte var ombytt. Men men, vi ska åka dit imorgon istället och så ska Martim få visa mej den stora katedralen också! :)
När vi kom hit igen så kollade Martim på en film, jag typ satt bredvid och halvsov med musik i öronen. Varit extermt trött idag! Men det hindrade mej inte ifrån att låta Martim jaga mej genom hela trädgården, haha. Vi gick även på en lång promenad och han visade mej ställen jag inte sett förut. Det var så himla fint, ska ta med kameran nästa gång och fota litegrann!
Efter promenaden lekte vi med lera, men hjälpte även honom att göra ett födelsedagskort åt en kompis han ska fira på lördag. Sedan så åkte vi in till St. Andrews igen för vädret lättade upp. Maria skulle göra lite ärenden så då passade jag på att gå runt på gatorna där. Det var mysigt! Sedan plockade vi upp Manuel som varit på dagis och Miguel som jobbat. Maria åkte och handlade och vi åkte till stranden, men då började det ösregna så vi for hem istället.
Har filmat lite här men det krånglar med ljudet så videoklippet kommer nog upp imorgon om jag får tid att fixa det. Kommer bara uppdatera på kvällarna, eftersom jag börjar 9 och slutar 5. Working nine to five! Hehe. Så det blir kvällsinlägg, ni får kika in då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0