Krossat filter...

...eller bara en spricka.

Upptäckte detta imorse när jag skulle fota småttingarna, haha fick mej världens chock!
Trodde hela objektivet var krossat men som tur är var det bara filtret. Vet inte vad jag skulle gjort om mitt objektiv varit helt paj nu, i början på resan...
Men i alla fall, ett grymt tips till er som äger en systemkamera. Investera ett filter, det skyddar objektivet och ger bättre bilder! Mitt hjälpe om man skulle fota i motljus. Finns massor av olika som hjälper mot det ena och det andra. Jag hade mest filter för att skydda objektivet. Verkligen ett smart köp, annars hade jag fått lägga ut flera tusen nu istället för några hundralappar som jag måste göra nu?
Aja, hade ändå tänk att köpa ett nytt. Haft detta i snart 3 år och det har gjort sitt nu!


Har ingen aning om hur/när det hände men det måste hänt när jag reste hit. Det var ju helt innan jag åkte för då fotade jag ju... Haha skumt!

Kommentarer
Postat av: janelle

va fin du ääär! o va söt du e! bra blogg, ska verkligen börja läsa den här! hoppas du kommer älska min blogg :D

2011-07-17 @ 02:07:39
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0