It's impossible to ignore you

Då är den första riktiga passningsdagen avklarad då!

Blev väckt vid nio, eftersom vi kom hem så sent igår kväll så orkade jag inte gå upp så tidigt. Var ju vaken en stund då med.. Men idag har det verkligen varit full hålligång hela dagen! Har busat med pojkarna från morgon till kväll, märks att dom blivit lite för uppjagade för vid middagen märkte man hur övertrötta dom blivit av all lek.
Vad har vi gjort idag då? Tog mej verkligen tid till att alltid göra något så dom inte skulle störa Miguel (pappan). Vi byggde med lego, kollade på Alice i underlandet, målade, gick promenader, kastade boll, cyklade och kollade på lite roliga Youtube klipp på min dator. Märks att barnen börjar vänja sej vid en nu, de öppnar sej mer och mer. Känner även själv att jag gör det samma mot dom, vågar t.ex säga ifrån mer nu. Även vara mer kreativ och våga hitta på saker. Känns som om de är nöjda med dagen i alla fall! Nu på slutet var de verkligen på en och klängde, följde efter en överallt och tävlade om ens uppmärksamhet. Tror de hetsade upp varandra lite för de blev lite lättretliga och känsliga mot varandra. Men men, får se det positiva med att de börjar trivas med mej och tvärs om! :)
Imorgon ska vi till St. Andrews, Manuel ska till BVC. Så då kommer jag få gå runt på gatorna med Martim en stund, ser fram emot det! Biografen låg ju i St. Andrews (som jag, JB och Rosie var på igår) och det var ju kväll när vi var där men även då var det helt otroligt vackert. Så ska bli kul att återvända dit på dagtid!
Nu får det bli sängen, legat här ett tag och snackat med min finaste i Skype. Saknar honom så himla mycket, men att få prata med honom i några timmar hjälpte att bota denna saknad lite grann. Men tiden här går ju rätt fort, så snart är jag hos honom och min familj igen! ♥
Tog denna bild när solen höll på att gå ned här. Såg först bara att solen träffade trädens trädtoppar så fint men när jag kollade nämre så fick jag även syn på regnbågen! Vädret har varit väldigt trist idag, hoppas det blir bättre imorgon. Godnatt på er, kul att så många börjar följa min blogg. Hoppas ni stannar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0