Happy

Har haft en rolig dag trots att jag knappt klarade sova inatt!
Låg hela natten och hostade, medans jag låg och vred på mej. Huvudet va tungt och näsan täppt. Usch! Hoppas det blir bättre denna natten i alla fall.

Sitter och lyssnar på Paradise nu, och hoppas jag kommer få leva i mitt eget paradis snart. Det känns som att vägen dit blir närmre och närmre, för idag fick jag så himla efterlängtade nyheter. Jag har äntligen hittat ett boende!!!

Åååååh, efter alla nätter fyllda med gråt, frustation, oro, depprission, kan jag äntligen få andas ut. På söndag ska jag bestämma träff med tjejen som bor kvar i sina föräldrars hus, som hyr ut ena lägenheten i huset. Så jag kommer bo själv, fast i ett fräscht hus, bara 150 m från skolan och det känns fullkomligt... UNDERBART. Paradise!

Fast ah, har inte tackat ja än men känner på mej att detta blir bra... Måste ändå ut snart, och kbab vägrar hjälpa till och alla andra äckliga hormänniskor (ursäkta språket) har bara lurat en. Så detta beskedet var väldigt gött att få nu! Så detta blir nog mitt, det känns bara så.
Sedan ska jag boka biljetter imorgon eller på lördag till Coldplay som kommer hit i slutet på augusti, ska bli awesome! :')


Utnyttjade Bik Boks 30%-rea-på-allt idag och slog till på ett par jeans jag velat köpa jättelänge. Gôr nöjd! :)

Fick även handlat en julklapp, bara resten kvar nu då! Haha, men imorgon så ska jag fortsätta med mitt letande. Ska även se skolans spex en gång till, såg det idag men måste se det igen. SÅ JÄVLA BRA!!! Helt värt att skippa matten för det, även fast jag är en sådan person som annars aldrig klarar skita i lektioner pga dåligt samvete, måste få uppleva spexet igen!

Ni som inte går på SÄG så rekommenderar jag att ni drar till Sundstas aula imorgon klockan 19 och kollar på den, kostar bara 60:- och helt klart pengarna!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej tjejen!



Nu har vi en tävling på vår blogg där man kan vinna de tre första böckerna i Twilight serien med filmomslagen!



Var gärna med och tävla, då du kan vinna de antingen till dig själv eller till någon vän som vill upptäcka denna fantastiska berättelse mellan Edward och Bella!



Här: http://thetwilightseries.blogg.se/2011/december/tavlingsdags-i-samarbete-med-cdoncom.html#comment

kommer du direkt till tävlingen!



Hoppas du deltar :)

God Jul!



(ledsen om du inte uppskattar dessa typer av kommentarer)

2011-12-16 @ 16:05:52
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0