Ombre vovve

Ska tydligen inte jobba denna helgen, utan nästa. Suck säger jag, eftersom nästa helg ska jag till Turkiet... Så det blir att slita häcken av sej precis innan man åker, och jag som va förberedd att göra detta denna helg. Så jag kunde vara ledig nästa och förbereda mej i lugn och ro... Men nä, det får bli massa stress och ingen lugn stund alls istället. :) Yay!

Nej men får se positivt på det hela, och semestern kommer kännas så mycket mer värd om man jobbat precis innan och kan njuta extra.

Så för att döda tiden idag så gav jag mej ut på en promenad med vovven och gick i ca 1,5 timmar. Äckligt väder ute, trodde jag skulle bli pigg men det blev nästan tvärt om.


Zingo har naturligt "ombre hår" som är så inne nu, gölligt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0