Bilder ifrån igår

Inte orkat blogga så mycket, men det blir ju så när man har gäster hos sej! Umgås man ju med dom än att sitta vid datorn och nörda. Men nu har jag lite tid för det så då kan jag berätta om gårdagen. :)

Vi satte oss ute och började grilla efter skolan och ja... Det gick väl sådär, haha. Men mat fick vi i oss och det var jättehärligt ute. :)
Innan så följde jag med Rebecka hem och färgade hennes hår. Köpte en ny piercing till min smiley men tappade kulan så duktig som jag är.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har en grym hemlängtan men blir nog kvar här en dag till. Får se vad dagen bjuder på, hoppas på det bästa.

Bilder ifrån igår:

Robin & Adrian målade på varandra.








Haha, Adrian...


Nawwww, kärleksparet. ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättefin blogg, och jättefina bilder!

2011-04-26 @ 19:25:41
URL: http://ssmultrons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0