Överraskning

Blir sen uppdatering idag, men det kommer nog bli så på torsdagarna.
Slutar sent och brukar oftast städa, tvätta kläder och så då.
Idag så mötte Kathrine upp mej, Mimmi & Rebecka efter skolan och vi gick till stan. Jaaa, vi gick och fyfan vad de blåste! Men härligt var det ändå. :)

Vi gick direkt till tågstationen och där köpte jag, Kathrine & Mimmi tågbiljetter till Göteborg, imorgon åker vi! Ska bli så himla roligt!

Sedan när jag kom hem så såg vi att vi fått post, det var reklam sedan var det ett paket till mej. Fattade ingenting för jag har inte beställt något, inte bett mamma skicka något heller. Och när jag öppnade paketet dog jag...


Världens sötaste mamma skickade den till mej som tidig namnsdagspresent! Hade tittat ut den i den butiken hon jobbar i, hehe. Tack, tack, tack, saknar er så mycket där hemma! <3




Glada tjejer med sina tågbiljetter. Nu ska vi ut och äta, fira att det är helg imorgon och bara må gött!

Kommentarer
Postat av: Madeleinee

Vilken snygg klocka! ^^



Sv: åh, vilken tur du har, jag skulle också vilja ha Ray Ban men fick bli några billiga från Bikbok för tillfället. :) Ha en bra helg! ^^

2011-04-07 @ 19:18:49
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0