Monroe

Fyfasen vad jag är sugen på att pierca en monroe.
Tycker det är så snyggt, sedan har jag hört att det skulle passa mej. :)
Och gör jag det, då kommer jag bli mer lik Amy Winehouse (som jag blivit lite besatt i), håhåhåh. Nejdå.


Photoshoppade en bild på mej för att se om det verkligen skulle passa, vad tycker ni?  Själv tycker jag att jag har en mun som passar till en monroe piercing.

Hade piercat mej med en gång om inte mina föräldrar varit så nojiga över det. "Vänta tills du är 18!" är det man får höra, men hallå...? Om ett år är jag det, vad spelar det för roll om jag gör det nu eller om ett år?
Ångrar jag mej så är det ju bara att ta ut den, och jag skiter i om jag får ett ärr. Har redan så många, ett till gör knappast något.

Många tycker att monroe är en fjortispiercing, men det är väl vad man gör det till? Tycker knappast jag ser ut som en, klär mej inte som en heller. Så nej, tror det blir bra på mej jag. Hoppas bara mammsen och pappsen läser detta och förstår hur sugen jag är på att göra detta, ååååh!
Det är liksom sjävklart... Monroeville ska ha en monroe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0