1:a april

Dåligt med uppdatering, sorry för det!
Hemma hos mina föräldrar nu, det är mys. Resten utav kvällen blir att ta det lugnt.

Jag och Rebecka fick något ryck innan vi skulle dansa på ESO:n idag, så vi ändrade att vi båda hade ett förhållande eftersom det är 1:a april. Många som gillade det, hoppas bara dom inte alla är såpass lättlurade som gick på det! Inte längesen jag nyss hade ett förhållande och så fort skaffar jag inte någon ny, haha.



Charlottes underbara hund Saccie, som väntar valpar igen!

Ska redigera klart bilderna jag tog med Albin i tisdags nu. Får se om dom blir klara idag, jobbar bäst på kvällen/natten som den nattuggla jag är. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0