hängig.

solen skiner ute, men jag sitter inomhus här hemma och tråkar ... skulle gärnat fotat lite, men orkar inte det när jag blivit så förkyld. jag tror faktiskt jag inte varit så förkyld någonsin, brukar ha ett bra imunförsvar men denna gången räckte tydligen inte det. x) hoppas jag bara blir bättre, vill inte stanna hemma från skolan.

jag har jobbat på foto tips sen igår. enkla tips som gör bilderna bättre. :) nu har jag fotat i snart 1 ½ år (på riktigt), och då har man ju hittat flera enkla lösningar. kommer lägga upp tipsen senare idag!

nu ska jag plugga lite på hk:n. himla mycket man ska göra för att få bra betyg, så det är väl bra att börja i tid då.

pusshej,
/ nadia.

Kommentarer
Postat av: Kathrine

jag sitter här hemma, har inget att göra ... tror jag dör av tråkighet ... ): <3

2009-09-12 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0