Ett år har redan flugit iväg

Skriver mest idag för att det är precis ett år sedan Amy Winehouse dog och lämnade mig och alla hennes fans i stor sorg. Kan inte fatta att det redan gått ett år, minns denna dagen för ett år sedan precis som om det vore igår...
 
Jag befann mig i Skottland och levde livet, det var fredag och jag hade min sista lediga helg framför mig. Jag var så glad! Minns att vi var hemma hos Rosie den kvällen. Alla spelade musik och var glada, sen nådde nyheten mig och jag kunde inte fortsätta vara glad trots den härliga stämningen.
 
Haha, kvällen slutade med att jag fick rusa ut för att inte tappa kontrollen och försöka samla mig. Ville ju inte påverka stämningen heller... Men som tur var så sprang en kille som heter Graham efter mig och muntrade upp mig, som tur var! Nu har jag känt honom i ett helt år också, och för ett år sedan räddade han min kväll. Om ca en månad kommer han till Sverige och då ska vi till Stockholm och ska kolla på Coldplay! Kan knappt vänta, ska bli så kul!
 
Snart är jag tillbaka här med en ny, fräsch design och jag märker redan nu hur mycket jag saknar att skriva. Men saker har stått ivägen för det men nu när allt börjar ordna upp sig så kommer jag verkligen satsa på det här, en gång för alla!
 
För vet ni vad? Idag köpte jag en ny kamera, ÄNTLIGEN! Efter fyra år ska det bli skönt att utvecklas ännu mer nu när jag verkligen inte fick ut tillräckligt av min kamera som bara hindrade mig och nästan fick mig tappa all inspiration. Men nu blir det ändring på skiten, jag ska bli bäst. Så det så!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vila i frid, fantastiska människa! We only say goodbye with words.
Amy Jade Winehouse ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: DIYS

<3 amy

Svar: <3
Nadia Paziraei

2012-09-21 @ 10:26:46
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0