We♥it

Sitter och försöka vända på dygnet. Och det är nu när man sitter ensam mitt i natten och tänker för mycket som jag mest börjar undra.

Hur ska jag ta mitt fotande till en högre nivå?
Jag är inte bättre än någon annan, det finns och kommer alltid finnas någon bättre än mej?
I så fall kan jag lika gärna ge upp?
Hur ska jag hitta ännu mer inspiration?

När jag tänker sådär så går jag alltid in på sidan weheartit. Alla bilder jag lagt upp här, på min bilddagbok, eller på min facebook, sparar jag där. I alla fall dom som är mest speciella och platsar in där. Sidan är ju speciell och mycket bra inspiration får man därifrån! Det tycker i alla fall jag.

Så ah, nu när mina hjärnspöken började dyka upp så gick jag in på min sida och förfriskade minnet av vilka bilder jag sparat där. Det är då jag blir påmind om att jag är inte så jäkla pjåkig!

Trots att jag fotat med samma kamera sedan jag var 14 år, samma objektiv, så har jag ändå tagit många underbara foton. Det är faktiskt inte kameran som gör bra bilder, utan personen som finns bakom. Det är mitt motto, kan man hantera sin kreativitet och våga ta chanser så blir det alltid bra! Bara man tänker på rätt sätt så blir man så peppad.





Så när jag kollade igenom mina 60 bilder jag sparat där så ser jag att om man håller över dom, så ser man hur många andra som "hjärtat" ens bilder. På vissa hade jag över 10 st, och på min ena skottlandsbild hade jag ju 17! Blir glad när jag ser att andra uppskattar ens bilder, ger dom en tanke och till och med sparar dom till sin profil. Jag har inte länkat min sida på wehartit någonstans, bara skapat den ifred och sparat bilder. Så folk har hittat dit själv och kollat. Får ett glädjerus i kroppen när jag ser att folk gillat ens bilder och man inte gjort ett skit för att få uppmärksamhet! Sånt är så roligt!

Vill ni kolla in mina foton jag sparat så klicka på länken HÄR så kommer ni till min weheartit sida.
Är endast bilder jag tagit, man kan ju gilla andras men jag har bara lagt upp mina egna. Det är mest nyare bilder, men det är för att jag är mycket bättre nu än när jag var 14-15, haha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag tänkte tipsa om en superbra sida där du kan tjäna upp till 70kr/läsare!



Gå in här och läs mer, klicka på reklamen och bli medlem ifall du är intresserad:



http://zahraas.myshowroom.se/tjana-pengar-pa-din-blogg/#comment



Kram!

2012-01-05 @ 19:09:38
Postat av: Saandriiiee - kungälvs största blogg

Hej jag har en tävling i min blogg, Dagens blogg och det skulle vart SKITKUL om du var med i den, du kan anmäla dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-3.html#comment

KRAM

2012-01-05 @ 19:35:35
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: helena

åh vad fin din blogg är

2012-01-06 @ 09:56:08
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0