3 månader senare...

...och här sitter jag nu och får veta varför min stjärna Amy Winehouse avled. 3 månader har gått snabbt, först nu dödsorsaken är klar. Och det är precis som jag tänkte, inga jävla droger inblandade som vissa hemska människor tog för givet. När Amy gått bort var hennes pappa i chock eftersom hon varit drogfri ett par månader och dessutom fanns det inga droger i hennes hem, vilket han var stensäker på. Och han hade rätt. För ett par dagar sedan gick hennes föräldrar till rätten för att få veta vad som dödat deras fantastiska dotter och de fick bekräftat att alkoholen tagit hennes liv.

Och jag vet nu vad ni tänker, det är ju också en sorts drog?
Ja, det är det väl, men tänk på att då sysslar dom flesta av oss med "denna drog" någon gång så detta är helt jävla naturligt. Hur många har inte gått bort pga alkoholen? Folk har antingen kört ihjäl sig av det, eller som Amy, tagit för mycket. Det är mänskligt, det har hänt så otroligt många. Kända som okända...

Det känns bättre nu när man vet dödsorsaken, men jag sörjer fortfarande. Det känns inte riktigt som att det hänt, och att 3 månader gått så snabbt... Men hon känns fortfarande så otroligt levande för mej!


Bild jag pysslat med ikväll, tyvärr blev kvaliten rätt försämrad här. :(

Denna nyhet nådde mej igår, men inte haft tid att skriva tills nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0