Plugg

Skolan idag var helt okej, började dagen med simning. Tycker ju det är kul så det var inga problem! Bild hade vi idag med, vi håller på och målar så som de gjorde förr i tiden under renässansen. Väldigt intressant, man lär sej så mycket! Vi håller på och måla av varandra, jag målar av Mimmi. :) ska ta en bild på det jag målat imorgon och berätta lite mer.

Som rubriken antyder så kommer resten av min dag bestå utav en del plugg. Har en novell som ska vara klar imorgon, sedan så ska jag förbereda mej inför ett spanska förhör som vi har på onsdag.


har förberett min pluggdag i köket med en stor kopp med tropiskt te, mums!

Kommentarer
Postat av: emeline

aaw tack! din med! :D , kommer garanterat fortsätta att följa den! :)

2011-03-21 @ 18:59:28
URL: http://emelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0