here we go again

Efter många timmar av frustration, ilska och irritation är jag äntligen klar med att ge min blogg ett helt nytt utseende. Det har krånglat som bara den, men idag lyckades jag få ihop en design. Är rätt nöjd. :) Så nu är jag redo för att börja blogga igen!

Men varför bloggar jag igen då?

Ett av mina nyårslöften var faktiskt att börja blogga. Jag har inte fotograferat ordentligt på snart 2 år och hoppas att bloggen kan hjälpa mej att få motivation att börja fotografera ordentligt ingen. Kommer nog bli roligare att lägga upp bilder här så de blir skarpa och fina, jämfört med att ladda upp dom på facebook som jag annars gjort. Där blir ju bildupplösningen helt kass.
Ett annat nyårslöfte jag hade var att leva livet så fullt ut jag bara kan, vilket jag verkligen gjort sedan 2011 började. Har hänt massor och det är synd att jag inte började blogga tidigare, men nu ska man inte hänga läpp för det! Har massor att se fram emot och många saker väntar på att hända. Nu när jag bor i Karlstad så händer det mycket mer i mitt liv än innan, då jag bodde i lilla Östervallskog. Nu när jag inte bor hemma längre och lever ett studentliv med min bästavän så händer det rätt mycket grejer. Bara det att jag flyttat hemifrån som 16 år, klarar mej själv och försöker klara mej i "storstaden" Karlstad kan vara rätt intressant att läsa om. I alla fall för de som ska flytta hemifrån, eller som redan gjort det.
Så bloggen ska hjälpa mej med massor av saker. Få igång mitt fotografernade, hålla min familj uppdaterad om vad jag håller på med om dagarna, även hållla  mina släktningar i Iran uppdaterade. Efter att jag fick höra att de vill se mina bilder/följa mitt liv på någon hemsida istället för facebook så fick man mer lust att börja blogga. Folk i klassen har även sagt att jag ska starta en fotoblogg, och nu har jag det!

Så, nu börjar jag om på nytt. Med en fotoblogg, kombinerat med mitt nya liv i Karlstad som student. Ser fram emot detta, tror det kommer hjälpa mej rätt mycket.




Bild tagen i min absoluta favovoritstad, Oslo! Var där för några veckor sedan då det även var vm. Fullt med folk på Carl Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0