Black & white

Ursäkta för den låga uppdateringen.
Är hemma hos mina föräldrar nu, åker oftast hem varenda helg. Så skönt att få avsluta veckan med att bli ompysslad och jag saknar ju min familj otroligt mycket när jag är i Karlstad.

Blev hämtad av brorsan idag så jag slapp åka med bussen hem, gött! Han och hans tjej har varit i Thailand i 3 veckor och kom nyss hem, så nu sitter vi alla i Östervallskog och umgås. Jätte mysigt och trevligt. :)

Dum som jag var så tog jag inte med min systemkamera hit, så kan tyvärr inte fota något. Hade ju haft tid för det denna helg eftersom jag nästan inte har några läxor... Men men, får ta och redigera de bilder jag har liggandes på datorn som väntar på att redigeras!



Min underbart fina mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0