Nu kan det bli jul

Vilken mysig dag jag haft.
Jag har inte känt julkänslor på flera år, men idag, då kom det.

Sofia & Mimmi hälsade på mej i eftermiddags och då blev det pepparkaksbak till julmusik och levande ljus. Skitsnack och mycket gott te och underbara lussebullar Sofia hade med sej. Lite glögg blev det också. Fick även upp min adventsljusstake och julstjärna.

Julen är en så fin högtid egentligen, synd att man fått någon sorts hatkärlek till den. Men nu när känslorna kommit tillbaka så ska jag passa på att köpa nytt fint julpynt till mej själv som jag kan pynta med här hemma. Nu kan även snön få komma tycker jag, bara de hemska minusgraderna håller sej borta.

Längtar ändå till sommaren, då man blir 18 och körkort ska tas. Har även bestämt mej nu vad alla mina pengar ska gå till som jag tjänar i Norge. Äntligen kommit på att det är värt att lägga 11-16 tusen på en kamera, och det ska jag göra! En Canon EOS 7D ska det bli, eller en Canon EOS 5D Mark II . Lutar nästan mot Mark:en.. Då lär jag aldrig behöva köpa en ny kamera igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0