Julbord

Får ta och berätta lite om min helg då!
Den har varit helt underbar. Kändes gött att bara få njuta av tiden med sina nära och kära. Åkte faktiskt hem till Karlstad med Anton imorse för att ta vara på tiden igår när vi var på julbord. Annars hade vi fått stressa i oss maten och sedan stressa mot bussen. Så det var gött att få äta i lugn och ro, umgås med släkten och sedan låta mamma visa oss alla runt på hotellet. :) Var faktiskt lite skönt att vara en gäst för en gångs skull, hihi!

På lördagen så sov vi länge, åt god frukost sedan begav vi oss mot Kuven där det var kalas för min kusin som fyller 12. Det var mysigt och trevligt, massa god tårtaaaaa.

Fick äntligen knäppt lite bilder! Kameran har bara legat i min väska och jag har inte orkat fota något alls... Men dessa bilder blev jag nöjd med. :) Ska nog beställa några förstorningar på mej & Anton!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0