Här kommer 2012

Sitter i Karlstad hos min älskling för tillfället. Han är upptagen med att streama så jag har suttit och lekt lite i photoshop, för att fördriva tiden.

Igår köpte jag porträttobjektivet jag pratade om! Hittade det begagnat dock, men nästan som nytt. Kostade hälften som ett nytt, så jag är nöjd! Kommer med posten imorgon,  tyvärr till Östervall. Så jag får vänta tills efter nyår innan jag får använda det.

Det är bara 2 dagar kvar av detta året just nu. Verkligen känt att 2011 varit "mitt år", eftersom alla löften jag lovat mig själv att uppfylla har jag uppfyllt. Vilket var att resa mer i Sverige men även ta steget att sätta min fot utomlands ensam. Även se till att hela tiden ha något att göra, så jag inte blir sittandes inomhus och slösar massa tid. Kan säga att detta året har jag gjort så himla mycket, tagit chanser (och risker) och fått massa nya erfarenheter! Det har även hjälpt mej att se till att våga, vara sysselsatt och må bra. Precis det jag ville uppnå.

Och nu då? Ja, 2012 har jag bestämt mej för att bli mitt "foto år". Ska se till att fota hela tiden, kämpa för att hålla kreativiteten vid liv så jag utvecklas mer på det stadiet också. Ska även ta det lugnare detta år och bara göra det jag själv vill, och inte lyssna så mycket på andra och deras krav. Såklart ska jag se till att göra saker med mina nära&kära, men bara det inte blir för mycket för mej själv. Ska alltså se till att bli duktigare på att säga nej. Sedan ska jag se till att jag mår bra, på insidan. Börja sätta mej själv lite i första hand, men även ta hand om min hälsa psykiskt och fysiskt. Och det ska jag göra genom att röra på mej mer, ligga bra till i skolan, uppfylla mål.

Såklart ska jag dela med mej utav mitt 2012 här, i bild och text som vanligt. Ska se till att våga pusha mej själv att bli mer aktiv, men det blir jag säkert när jag ska bli på topp med fotandet!

Hoppas ni ser fram emot det nya året
lika mycket som jag gör. 2011 har varit en dröm, trots att det varit lite jobbigt nu på slutet. Men hey, tittar jag tillbaka vill jag bara uppleva detta år igen. Om och om igen...

Jag ska inviga det nya året med mina närmsta vänner, + några nya. Ska bli roligt att känna nytt folk, men även underbart att dom närmsta finns med en när man lämnar något gammalt och välkomnar något nytt.

Gott nytt år på er!



Avslutar inlägget för 2011 med en bild på fina Matilda!
Fixade till hennes header idag, men hela hennes design har jag gjort tidigare. :) Och denna bilden är ett utav dom jag lekt med idag. Har 1 till bloggdesign att fixa, som jag håller på att spåna idéer till.


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Va fin blogg :)

Var gärna med i min tävling som jag har på bloggen :) Kika in för att se vad som döljer sig!

Jag länkar alla som är med i ett inlägg sen.

http://jennsiii.blogg.se/2011/december/tavlingsdags.html#comment



Ha en underbar nyårsafton imorgon!

Jennie

2011-12-30 @ 11:58:45
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0