Förkylningen smyger sej sakta inpå

Vet ni hur gött det är att äntligen ha en kväll som man kan göra vad man vill på, en kväll utan plugg? En sådan kväll har jag nu och det behövs verkligen. Trots att jag går bild så har vi haft förbannat mycket att göra, och jag är klar med allt för denna veckan. Jag minns inte när jag hade en sådan här kväll sist, då jag kunnat ta den lugnt utan dåligt samvete. Utan att behöva oroa mej för hur sent jag ska komma i säng eller för morgondagen.

Idag gjorde jag 2 prov, fysologi och matte. Fysologin gick skitbra och matten vill jag inte ens tänka på... Men gött att det är ur vägen. Det var ett prov jag inte gjort ännu, och det var från det första kapitlet jag knappt minns och som var svårt. Jag gjorde kanske hälften utav uppgifterna, lämnade de andra obesvarade. Det gick inte bara, trots att jag verkligen försökte. Inte lätt att koncentrera sej med en tätt näsa, trötta ögon och ond hals. Tror jag kommer få en kraftig förkylning i julklapp och det känns sååååå bra. Mitt huvud dunkar just nu och det har det gjort varenda kväll denna veckan. Så det blir tidigt i säng idag, ska bli skönt eftersom jag fått plugga in på nätterna dom senaste dagarna... Har lett till att jag varit en zombie i skolan men nu är allt gjort och jag kan njuta denna veckan ut!

Nästa vecka har jag lite småuppgifter i svenska och i engelska som ska in, men det hinner jag förhoppningsvis klart på lektionerna... Och sen, ja då är det lov!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0