Det ordnade sig tillslut

Haft en lång och härlig dag, trots att jag nästan inte tog mej upp imorse!
Vi började skolan en halvtimme senare och då fräschade vi upp klassrummet + grafiken i ca 2 timmar. Tuppade nästan av i slutet för sov nästan inget inatt... Men det är ju mitt eget fel!

Sedan drog vi oss mot SF för skolan bjöd oss på bio, det var trevligt! Vi fick se Tintin, den var väl helt okej. Men tror min lillebror skulle uppskatta den filmen bättre än jag, haha.

Bion var slut någon gång innan 15, och vid 17 skulle jag kolla på en lägenhet så för att döda tiden köpte jag den sista julklappen. Gött att allt är klart nu! Åkte snabbt upp hit och lämnade av den, sedan styrdes kosan mot Tomtebogatan där lägenheten låg.
Otroligt mysig område, så nära skolan! Det jag kollade på var ett rum som en familj hyr ut. Dock bara syskonen som bor kvar eftersom föräldrarna jobbar i Stockholm. De hyr ut 2 rum och då delar de som hyr rummen på kök, toalett och vardagsrum. Det var jättemysigt så jag tackade ja! Känns jättebra, duger sålänge tills jag hittar en helt egen lägenhet. Men så jäkla gött att ha typ mindre än 50 m till skolan...

Mimmi var med mej hela tiden och efter det drog vi till Hammarö där Sofia och Emma väntade, vi bakade cupcakes hos Sofia och bara myste. :) Planerade mer inför nyår, roligt!

Nu ska jag fräscha upp lägenheten lite och sedan se till att komma i säng lite tidigare. Taggar sista skoldagen också! Sen kommer älskling hit och sover här imorgon, hihi♥


Får bli en mobilbild på våra cupcakes vi gjorde idag. Vi skulle egentligen göra ett pepparkakshus som vi skulle crasha på nyår, men de va slut överallt. :o

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad gott det där ser ut! :D

2011-12-25 @ 13:40:24
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0