Är en helnöjd och lycklig flicka

Haft noll julkänsla i år, tyvärr. Vaknade upp idag och tanken slog mej, just det ja... Det är ju JUL! Men ville ändå ligga kvar och dryga i sängen, haha..

Men min julafton har varit mysig och underbar ändå, fast julkänslan aldrig kom! :) Det är väl tur det, så länge man njuter utav familjens närhet, den goda maten och stämningen så är läget helt okej. Är väldigt nöjd med mina klappar, detta året fick jag verkligen nödväniga klappar som jag behöver!

Min morgonpresent var Blondinbellas bok, Egoboost. Inte för att jag behöver stärka mitt självförtroende, men var bara nyfiken på vad hon skrivit.
En annan rolig grej är att för någon dag sedan, då Anton var hos mej och han hjälpte mej med tvätten, var att han tyckte att jag borde önska mej ett strykjärn i julklapp eftersom jag inte äger något. Inget jag tänkt på, inget jag tyckt jag behövt heller... Men hahah, nu äger jag ett! Lite komiskt.
Sedan har jag önskat mej en balansboll som jag också fick idag. De som känner mej vet att jag hatar att träna. Anton tränar ju, Mimmi likaså. De har ju försökt peppa mej men FAN HELLER har jag sagt då. Men saken är den att jag vill utnyttja naturen, eller vara lättvindig och vara hemma. Så ah, att hålla på med balansbollar tycker jag är roligt så nu fan ska jag klänga på den!
Sedan fick jag en lampa, en lila "mini Jerry", som ska få hänga i vardagsummet. :) Gött, varit mörkt där ett tag...
Ett praktiskt smyckesträd har jag fått av min bror & hans fästmö Linn också, som har plats åt hela 96 örhängen! Finns även krokar att hänga halsband, armband & ringar på, gött! Mina smycken som annars ligger överallt och blir förstörda...
Av min älskling fick jag det jag önskade mej, en kylplatta åt min dator! Min dator fyller ju 1 år idag och tycker synd om den som blivit överhettad och fått mej nästan att få brännskador. Både jag och datorn är otroligt nöjda!

Förutom det jag skrev ovan fick jag dom sista 6 kopparna till min servis, presentkort på centret (ska utnyttja dom på sims 3 spel, YAAAA), Liten bollhögtalare till mobilen och ansiktprodukter som jag nu ska testa. Är jättenöjd över klapparna, känner mej som ett litet barn haha!

Hoppas ni haft en lika mysig dag idag som jag haft,
att ni njutit av erat sällskap och maten, blivit nöjd över era klappar.
Imorgon kommer jag lägga upp lite testbilder ifrån brorsans porträttobjektiv som jag fick prova idag!


Jag igår, innan jag stack till Töcksfors för att fira mini-julafton med mina tjejer!
Fick till lite bokeh i bakgrunden och på mitt örhänge! WOW, fan bra för att vara mitt objektiv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0