Detta är inte jag

Tydligen så har jag fått en normal dygnsrytm nu när jag redan är uppe!
Stod upp innan klockan 10 och det har typ aldrig hänt, i alla fall inte på en helg haha. Får väl tacka min älskling som sett till att jag lagt mej i tid dom flesta dagarna i veckan, verkar som att det faktiskt hjälpt lite... Igår så var jag trött redan vid 22, annars så brukar jag bli trött kanske vid 2 på natten?

Jaja, får väl vara glad att jag kom upp såpass tidigt för ska kanske jobba ikväll. Hoppas det i alla fall, vore skönt nu när jag har hela dagen framför mej och har tid till annat innan det blir att dra iväg.

Annars så får det bli att gosa och busa med våra små missar här hemma. :) Dom har blivit så stora nu, och 2 av dom ska iväg till sina nya hem idag... Kommer bli tomt, särskilt när man växt upp med dom och allt. En av dom ska vi ju behålla, en orange gosig kille som ska heta Zorba. Sedan har vi den finaste i kullen kvar, en grå hane som är min favorit! Men han har nog ett hem också, men han ska vara kvar ett tag till. Så att Zorba har någon när vi väl är i Turkiet.

Nu får det bli frukost, även fast jag inte är hungrig vid denna tiden... Kanske slå på en film i detta trista väder!




Kommentarer
Postat av: Miriam

GUD VILKEN FANTASTISK FIN BILD MÄNNISKA!!!! :D aah, den var riktigt super duper mega söt! :)))

2011-08-27 @ 12:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0