Väntar på falköpingsbor

Inte orkat blogga sen helgen, får väl be om ursäkt för det! Hehe.

Gårdagen var rätt slapp, hände inte så mycket. Fotade en del med hade ett annat minneskort i kameran än vad jag brukar ha och det har krånglat som bara den... Så nu ska jag se till att ha i det jag alltid kört med!

Just nu sitter jag med Kathrine & Albin i lägenheten, vi ska snart ner på stan tror jag och då blir det att vänta på Robin & Adrian som kommer ifrån Falköping! :) De har påsklov nu så de ville hälsa på oss, så varför inte? Ska bli kul att träffa dom!

Just det, Kathrine köpte 2 nya piercingar idag och jag lånade den ena. Tryckte igenom en nål i den där grejer som sitter i munnen, och ja.. Nu har jag en smiley!

Ser ut som en galning på bilden...
Mamma kommer inte gilla det här... Men det gjorde inte ont och det är så himla snyggt tycker jag!




Bild ifrån Falköping, han är rött heter Robin och är Kathrines flamma. Höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0