Mario

Underbara lördag!
Vakna riktigt utvilad, äta frukost som man inte lagat själv, umgås med familjen... Sådant jag saknat att göra nu en stund! Ett tag sen jag var hemma och det märks verkligen.

Haft kvalitetstid med min lillebror idag och var ute och fotade med honon förut. Det gick jättebra, tror att man satte någon bild. Så får se om jag lägger upp något här sedan. :)
Nu är det snart middag och det luktar underbart i hela huset.




Lånade Dinos  ganska för stora tröja, sitter lite bättre på mej än på honom haha.

Kommentarer
Postat av: Madeleinee

Låter som att du har haft en mysig lördag. :D



Sv: Nej, det är Tanjas systemkamera. :)

2011-04-16 @ 21:02:16
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0