Hemlängtan

Imorgon är det äntligen fredag och det betyder att det blir hem till skogen för min del!
Just nu ser jag fram emot det mer än någonsin, ska bli så skönt att komma hem. Träffa familjen, ta det lugnt och ja... Bara finnas!

Åker hem lite tidigare för det är vårfest på min gamla skola i Östervall. Det innebär att småbarnen uppträder med
pjäser, sång eller spelar något instrument. Känns som igår man själv var med på det där, och nu är det min brorsa tur. Vet inte om jag orkar vara där hela kvällen så har planerat att dra till tonår och träffa några gamla kompisar. Ska bli kul!

Nu blir det snart att följa Albin till bussen sedan att packa och förbereda sej inför morgondagen. Denna vecka har gått fort, men det är inget jag klagar över! :)


Awhii, saknar min lillebror! Han har så många snygga mössor/kepsar, åh!


Gammal bild från en galen kväll på tonår, saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0