8 april - ett otursdatum?

Usch vad illa jag mådde imorse. Huvudet dunkade, jag frös fast det var väldigt varmt i rummet, jag kände mej yr, nej det var bara hemskt. Tvingde mej själv att sova ut och ta det lugnt och nu mår jag bättre. Lite yr fortfarande, men det får gå bra. Är inte trött i alla fall, och det är huvudsaken!

Missade spanska lektionen men hinner gå på ESO:n (estetisk orientering), även fast vi bara ska kolla på 3:orna som dansar. Men bättre det än inget!

Jag har alltid varit lite småsjuk den 8 april. Men varför den 8 april liksom? Har ju namnsdag idag och jag kommer seriöst inte ihåg en enda gång jag varit frisk på min namnsdag sedan mellanstadiet. Ifjol var jag hemma, året innan var jag det med. Hur det var i sjuan minns jag inte, men var säkert hemma då också, haha...



Men ångrar inte att jag stannade hemma, fast spanska lektionen var viktig. Det är 1000 gånger viktigare att jag är riktigt frisk och kry tills ikväll då det blir av till Göteborg. Kommer inte sova något under 2 dagar nu, så jag är glad att jag sov ut idag.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Svar: Okej, men det är ju gött att du trivs då! :)



Förstår det. Jag tycker också det kan vara jobbigt att fixa jobb och skola samtidigt ibland och jag jobbar bara helger. Du jobbar ju ändå skoldagar också :P

2011-04-08 @ 19:07:06
URL: http://godisemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0