rubrik ?

usch vad dåligt jag har uppdaterat idag. men jag har varit så trött efter att jag kommit hem, så har inte orkat att blogga något.

jag vet inte hur jag ska beskriva dagen som varit, både rolig & dryg. på skolan hände inget speciellt, bara att jag fått reda på massa grejer och har en himla beslutsångest. jag hatar den känslan, ibland blir det för mycket så man förhastar sej så. men jag har kontroll, tror jag .. x)

ska göra svenskaläxan som ej är gjord än, sen hoppa in i duschen. :) jag lägger mej alltid med blött hår, man får mer volym i det. ett tips jag har att ge, haha. 

just det!
kommer bli ännu mindre bloggande nu imorgon och till helgen. imorgon kväll så är det tonår, ska vara där och se vad som händer. sen på lördag ska jag till geiranger i norge, och kommer förhoppningsvis hem på måndag. kanske tisdag. hoppas jag får min mobil imorgon, annars får jag vänta länge på den. :(


ha en fortsatt bra kväll. ♥
/ nadia




ingen dagens outfir bild, men hade på mej detta idag. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0