new phone.

hej hopp!
skriver snabbt ett inlägg innan jag lägger mej.

rolig dag på skolan idag! vi hade idrott första lektionen, vilket jag inte såg fram emot .. men det va jävligt kul! har upptäckt att jag faktiskt kan hoppa längdhopp. det bästa resultatet va 3,55 m. :) lite imponerad av mej själv, har aldrig hoppat så långt i hela mitt liv!
orkar inte skriva vad som hände på alla lektioner, är inte så intressant tror jag haha.
men när jag kom hem så beställde jag en ny mobil. :) samsung ultra touch, en röd. jag orkar inte vänta tills dom blåa blir billigare, så tog röd ändå. köpte 8 gb minneskort också, så nu kan jag lita på att mobilen inte blir seg som den jag har nu .. fotar ju en massa så minnet går lätt åt. så min sony ericsson är skit seg nu för att jag har inget bra minneskort, och så har jag ca 1500 bilder på den. (a)

fan också, kom på att vi hade engelska tills imorgon! får ta och läsa på glosorna tills jag somnar, och hoppas på att dom fastnar.

go'natt. ♥
/nadia.



telefonen jag beställde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0