hurra för oss!

inget bloggande igår. men kom hem sent efter orkesterspelningen och det blev sängen direkt, hade haft ont i huvudet hela dagen. så nu vet ni det!

rolig dag på skolan idag!
efter lunch var det orienteringsdag. övertalade dom flesta av mina kompisar att springa vg-banan med mej & charlotte. men sen så var det bara jag, emma & charlotte som sprang den. hade jättekul, alltid roligt med dom! :) vi visste inte om vi skulle klara vg-banan, för vi hade ingen klocka med oss, men det gjorde vi. så vi var grymt nöjda! skulle lagt upp en bild på oss men glömde min kamera i skolan. men den bilden laddar jag upp här så fort jag får med mej kameran hem. ;)

uppdaterar kanske senare, har massa läxor som ligger och väntar på mej ...
/ nadia.

Kommentarer
Postat av: Emil

Kan ju tala om att charlotte fick 90.02 så hon missa vg med 2 sek ^^ <33

2009-09-29 @ 19:02:09
Postat av: Nadia

fick samma tid som henne, å de e bara 2 sek ju! ;o vi alla fick vg. sa dom som satt där iaf. ;p <33

2009-09-29 @ 19:16:44
URL: http://monroeville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0