15 september.

wiho, idag fick jag min månadspeng, hehe. :D det mesta kommer nog gå åt till mâten tror jag. iiih, snart dags! ska bli så kul!

skolan var sådär. varit trött hela dagen, somnade på svenska lektionen ... vi ska snart läsa utvandrarna, och har sett filmen redan så vet vad som händer. även fast det var längesen jag såg den kommer jag ihåg det mesta. men det är ju stor skillnad mellan bok och film, som tur är!
matteprov har vi imorgon också, det kommer nog inte gå så jättebra .. har nyss börjat på rödkurs och fattar inte så mycket. måste plugga lite mer sen, men först ut på en springtur!
har slarvat med springningen och så, men struntat i allt godis/dricka. redan gått ner 1 kg. :)

skriver väl något kul senare om jag har tid, men att plugga på prov kommer före!
/ nadia.

Kommentarer
Postat av: Kathrine

mâten & tjejkvällen blir bäst. <3

2009-09-15 @ 19:49:32
URL: http://kathriinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0