en ny dag.

igår:
skulle uppdaterat, men det hände så mycket så jag hann inte. XD
men jag träffade i alla fall miriam på kvällen, vi stack till sandvika och badade. det var jätte kul, och varmt i vattnet. :)
när vi badat klart så åkte vi iväg på hennes fyrhjuling till marivägen, och hitta massa blåbär! vi älskar ju det så vi stannade såklart och började äta. men det tog inte länge innan myggen började äta på oss, så vi körde hem till mej och smördje in oss i massa myggmedel och bytte om till jeans & tröja. sedan åkte vi tillbaka till blåbärs stället och plocka mer. :) vi blev helt blåa i ansiktet, och lila på händerna. haha, vi såg helt förfärliga ut. ;) men det var det värt, det var ju så gott!
tillslut åkte vi hem, och det gjorde miriam till sej också. jag har äntligen fixat min bärbara, det krånglade med internet på den. men nu är det fixat! så jag satt vid min bärbara en stund, försökte planera inför morgondagen, men det gick åt helvete. >.< så jag la mej, med världens migrän nån timme efter.



mimmis tunga, mina händer. :p



idag:
ska nog bort, vart säger jag inte. ;) avslöjar kanske det när jag är där, datorn följer nog med mej. kommer hem imorgon i alla fall, ska bli skönt och komma bort från alla släktningar en stund, haha.

pusshej,
/ nadia..


första bilder på mej, maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0