äntligen helg!

nu har den första riktiga skolveckan gått då. enligt mej så var den lite dryg, men gick snabbt ändå. :) skönt att det är helg nu, även fast jag inte kommer vara hemma så mycket.
på lördag ska jag ju vara med på kattis konfirmation, och sen på kvällen kanske jag ska sova hos emma och fira m.j.
och på söndag så ska jag äta på waterside med släkten. så det kommer bli mindre bloggande nu på helgen.
får ingen dag att sova ut på, hoppas jag inte "däckar" ihop.


om dagen då ..
fredag är nog den bästa skoldagen. vi har idrott på morgonen, no, svenska, lunch, engelska & bild. och så spelar jag på matrasten, det är det enda negativa. XD hade ju min första cello lektion idag. gick sådär, har inte spelat så mycket under sommarn. så var lite "ringrostig".
fick min kalender idag! skit tufft, gillar den skarpt. :) dom hade zoomat in bilden lite för mycket, men det gick bra ändå. en helt vanlig kalender inuti, mycket rader att skriva på.

btw, färgade mitt löshår igår! färgen började försvinna så löshåret var mycket ljusare än mitt riktiga. så igår snodde jag ett av mammas hårfärger och färgade. resultatet blev bättre än jag trodde. (y)
liiite för mörka i topparna, men det gör inget eftersom det är där färgen slits mest. känns som nytt igen, tjockt å lent. ♥




jag & min kalender, + nyfärgade löshår. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0