Borta bra, hemma bäst

Så skönt att vara hemma i skogen igen!
Var ett tag sedan jag var hemma hos mina päron, skönt att komma hem när det inte är jobb, så man får tid med familjen också. :)

Nyss ätit tacos, gött att bli serverad och slippa laga mat själv! Och en diskmaskin som diskar allt åt en, ren vardagslyx som man saknar, haha... Nu så blir det att spela sims och vänta på att Idol ska börja. Är riktigt simstokig men spelet har fått lida eftersom jag inte istallerat det sedan jag fick datorn tillbaka. Men nu så! :D

Imorgon har jag lite planer, men kan inte berätta, men kommer vara sysselsatt resten av dagen. Ska bli kul!


Bild på lille Tom, som har ett nytt hem nu. Men Zorba är kvar och ligger och spinner gött i mammas knä bredvid mej.

Kommentarer
Postat av: SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Missa inte chansen att synas inför ca 1000 läsare.



Ha en bra kväll.

Kram

2011-10-11 @ 20:35:27
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0