Latmaja

Inte orkat göra någonting idag. Helt otroligt att jag ens orkade fota lite förut.
Men det blir väl så ibland, särskilt nu i slutet på veckan. La mej halv 2 inatt för höll på med en engelska uppgift som aldrig ville bli klar, var rätt död på morgonen sen. Men orkade ändå palla mej iväg till skolan!

Moa fyllde år idag så det bjöds på värsta goda tårtan på svenska/engelska lektionen. Det gillades! Skulle jobba idag men jaa... Jag gick inte dit. Jag orkade verkligen inte, ville bara ha en kväll för mej själv nu och göra absolut ingenting. Och en sådan kväll fick jag och det är jag tacksam över!

Imorgon blir det hem till skogen, ska bli skönt. Har en del att göra, så som att jobba med matte, redigera foton och sedan fixa med en del viktiga papper inför nästa helg. Men skönt att få göra allt hemma i lugn och ro.


I brist på något att ladda upp så får det bli en bild på mina ögon, som för ovanlighetensskull är bruna på bild!

April imorgon ju! Kommer inte kunna lita på någon, får se om man lyckas bli lurad imorgon, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0