Can't get off, can't get over

Bilderna tag tog i East Sands när jag var i Skottland.
Nio dagar sedan jag kom hem nu, och fyfan vad tiden går fort... Tiden där, tiden här.
Då kanske ni förstår varför jag inte bloggat, eftersom jag tagit vara på tiden. Dom sista dagarna i Skottland försökte jag uppleva så mycket som möjligt och det gjorde jag! Och nu när jag kommit hem har jag tagit igen tiden med mina nära&kära. ♥
Kommer lägga upp resten utav bilderna som togs snart, får bli när jag har tid. Allt har jag ju inte visat än! Men nu så är jag i Karlstad, varit det hela veckan. Ska snart hem till skogen igen, så det gäller att ta vara på tiden här nu.
Men i alla fall, saknar Skottland så att det gör ont. I början längtade jag hem som en dåre, men nu på slutet ville jag nästan inte lämna landet... Men tro mej, inte sista gången jag åker ned dit i alla fall! Människorna, naturen, kulturen, det kunde bli något annat än rätt. Så tacksam för denna möjlighet, och att jag vågade fullborda den!
Kommer skriva ett inlägg om hur jag fick till detta, för det är en del som frågat. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0