trötter.

idag skiner solen, och jag är super trött. la mej rätt tidigt, runt elva men sov ända till ett. hade grym huvudvärk när jag vaknade också. så idag ska jag bara ta det lugnt. ska sätta mej vid min bärbara, leka lite i ps och se om jag kan göra en snygg header. asså om jag inte klarar fixa en snygg design här kommer jag blogga på min piczo. allt är så mycket lättare där, haha. men ska ge bloggen en chans. :) jag har inte haft tålamodet än att ta reda på allt heller så. men idag ska jag göra ett försök!

om går dagen då:
åkte till karstad runt tio, och kommer inte ihåg när vi va framme. köpte inte så mycket. men ett par jeans, underkläder, pennor till skolstarten, en väska, mössa & örhängen, fick det bli. hittade inte så mycket kläder som jag var ute efter. men ska beställa från hm katalogen ist. :) massa fina höstkläder som inte kommit ut i butikerna ännu. 
mamma och jag såg på bio på kvällen. hon hade fått gratis biobiljetter från någon leverantör när vi slutade, så dom biljetterna fick vi bruk för igår. vi såg på den nyaste harry potter filmen. den va väl rätt bra, men inte den bästa. men nu längtar man bara tills nästa film för o se vad som kommer hända. ;p 

idag är det sista dagen mina tyska släktningar är här. lite synd, men vi ses alltid varje sommar så vi vet att vi kommer ses igen i alla fall. våra iranska släktningar stannar nog längre än tre veckor, kanske ända till 12 september. haha, vårat hus är fullt av släktningar men det är bara trevligt. visst blir det lite påträngades ibland, men så är det.

nu ska jag jobba på blogg designen.

pusshej,
/ nadia.


bild från kreta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi träffades där<333

2009-08-19 @ 07:35:21
Postat av: johanna

Vi träffades där<33:)

2009-08-19 @ 07:36:33
Postat av: Nadia

jaa, det gjorde vi. ^^ <33

2009-08-25 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0