skit rolig helg!

som sagt, var inte hemma igår.
orkar inte berätta här vad som hände, men ska försöka skriva om det på bdb. :)
men var i alla fall tillbaka i töcksfors runt ett, gick till centret och väntade på mamma & pappa + släkten skulle komma. när dom kom gick vi ett varv, sen åt vi. jag var så himla trött så jag gick och vänta i bilen när vi ätit. glad att jag gjorde det, dom andra var så himla sega. dom vart typ aldrig klara. XD
var hemma runt halv sex, gick och la mej direkt. vaknade runt kvart över nio, åt, och nu sitter jag här.
ska snart lägga mej igen, är fortfarande trött. har vänt på dygnet eller något, måste "vända tillbaka" innan skolan börjar igen. :o tio dagar kvar nu! usch, jag vill inte börja nian än. vill ha längre sommarlov. första gången jag känt så, annars har jag tyckt att dom två sista veckorna är så dryga. men inte iår.

go'natt på er, ska försöka fixa bloggen nån dag när jag har gott om tid. :)

pusshej,
/ nadia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0