I've been too busy

Redan fredag!
Rätt gött, första skolveckan gick fort men inte konstigt när vi började i onsdags. Bloggen har blivit lite lidande, men jag har verkligen haft fullt upp. Träffat allihopa efter nyår ungefär, vi har haft mycket att snacka om så jag har sett till att umgås med mina nära och kära! Får passa på nu när det fortfarande är rätt lugnt i skolan då jag har tid...

På måndag flyttar jag till Sundsta! Ska bli otroligt spännande och gött. Fixade dom sista flyttkartongerna igår och började packa lite innan jag stack hem till skogen idag. Så nu har ännu en till flytt påbörjats... Det sista ska packas på söndag då jag åker tillbaka igen, sedan på måndag efter skolan kommer mina föräldrar och hjälper mej flytta det jag ska ha med mej till det nya stället, och ta med det som inte får plats hem.

Har sett till att ta många bilder denna veckan, får väl börja med dom som togs igår!
Bara flumbilder med mina underbara, rätt gött att bryta av det seriösa ibland.
Dom var så snälla som hjälpte mej ta hem mina flyttkartonger till lägenheten, vi hade en sista kväll där med te och mycket prat & mys!

















Nu ska jag gå och sova, inget jobb imorgon så kan äntligen få sova uuuuut!
Tog bilder under idrotten i onsdags, några blev faktiskt bra. Får se om dom laddas upp imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0